Linképítés alapok 2018-ban

Ugyan számos tévhit kering a linképítéssel kapcsolatban, a weboldalakra mutató hivatkozások még mindig az egyik legfontosabb rangsorolási szempontnak számítanak a Google-nél. Az algoritmusváltásokkal folyamatosan változott és változik, hogy mi a jó link és mi nem az. A linképítés alapok, melyeket most röviden leírok, a legfontosabb szempontokat tartalmazzák. (Eredetileg belső használatra készült az összefoglaló.) Ez jelenleg talán nem a leghatékonyabb, de tuti, hogy a legbiztonságosabb módja a linképítésnek. Olvass tovább!

Hányan olvassák végig a szövegeidet?

A szövegírásnak rengeteg célja lehet a közvetlen értékesítéstől kezdve a keresőoptimalizálásig. Egy kérdés azonban minden szövegírás műfajban megkerülhetetlen: az, hogy hányan olvassák végig a szövegedet?

Szerencsére a weben nem kell teljesen a sötétben tapogatózni. Néhány eszközzel könnyedén kideríthető, hogy a látogatók vették-e rá a fáradtságot, hogy elolvassák a tartalmad. Olvass tovább!

Facebook képméretek 2017-ben

Az, hogy a céges Facebook oldalon a megosztott blogbejegyzések és képek is hibátlanul jelennek meg nagyban hozzájárul a cégről alkotott kedvező első benyomás kialakításához.

Ahhoz, hogy ez a benyomás tökéletes legyen nem kell feltétlenül social media gurunak lenni. Elegendő egy kis odafigyelés és a Facebook képméretek ismerete. Olvass tovább!

Új időszámítás a SEO-ban: lehúzza a rolót a legnagyobb linktár

2017. március 14-én bezár a DMOZ.org, a legnagyobb linkgyűjtemény. Ez az esemény egy korszakváltást is jelöl a keresőoptimalizálás és a linképítés területén. Ha a legnagyobb linktár nem látta értelmét a további működésnek, akkor vajon mi haszna van egyáltalán a linképítésnek? Olvass tovább!

Tartalommarketing: két inspiráló 100+ éves példa

Pár éve a marketing szakma, mint kanálban a mélyedést, újra felfedezte magának a tartalommarketinget. A tartalommarketing igazi buzzword lett és sokan csodát vártak tőle. Félreértés ne essék, nagyon hatékony eszközről van szó, melyről sokminden elmondható, az azonban nem, hogy új.

Tartalommarketingről akkor beszélünk definíció szerint, ha a olyan marketingmódszereket alkalmazunk, melyek során tartalmat hozunk létre azért, hogy egy jól körülhatárolt célcsoport figyelmét a cég megszerezze és megtartsa, ezáltal pedig nyereséges ügyfélinterakciókat érjünk el. A modern definíciókban rendre szerepet kap a megosztások fontossága, azonban a kezdetekben erről még – eszközök híján – nem volt szó. Olvass tovább!