A hatékony érkezőoldal 9 építőeleme

Nem olcsó mulatság látogatót szerezni manapság, éppen ezért nem mindegy, hogy weboldalad hogyan fogadja, amikor megérkezik. Alapvetően arra érdemes törekedned, hogy az érkezőoldal egyszerűen áttekinthető, lényegretörő legyen, valamint megfelelően ösztönözze a látogatót célod, mondjuk a vásárlás, vagy megrendelés felé. Itt is van egy remek példa erre:

1.) Fejléc

A fejléc akkor lesz igazán jó, ha kapcsolódik ahhoz a hirdetéshez, melyre kattintva a látogató érkezett, és így személyreszabottan köszönti őt az oldalon. A cél, hogy azt az érzést erősítse meg a látogatóban, hogy “Igen, jó helyen járok!”

2.) Alcím

Egy rövid és informatív címsor, ami segíti a figyelem felkeltését.

3.) Szöveg

Ez a szöveg tartalmazza magát az ajánlatot, érdemes tömörnek és frappánsnak lennie.  Célszerű rövidre fogni, hiszen a cél az, hogy ne ezt olvasgassák a látogatók, hanem, hogy továbblépjenek a vásárlási folyamatban.

4.) A bizalom erősítése

Itt lehet kiemelni azokat a vásárlói véleményeket, díjakat, szakmai elismeréseket, melyek megerősítik az érdeklődőben, hogy érdemes tőlünk vásárolnia.

5.) Cselekvésre ösztönzés

Szükség van arra, hogy a látogatók pontosan tisztában legyenek azzal, mit is várunk tőlük. Éppen ezért szükséges is elmondani, hogy mit kell csinálnia.

6.) Gomb

Ennek megnyomásával realizálódik majd a megrendelés. A gombokat mindenik szereti megnyomni, adjunk rá lehetőséget! (Ha nem hiszed, látogass csak el erre az oldalra.)

7.) Navigáció

Itt lehet feltüntetni majd új oldalakon a bővebb információt, de érdemes szem előtt tartani, hogy valószínűbb a megrendelés, ha a látogatónk a helyén marad.

8.) Illusztráció

Olyan kép, vagy videó, ami szorosan kapcsolódik üzenetünkhöz és segíti annak megértését.

9.) Görgetés nélkül

A hatékony érkezőoldalon lehetőséget kell adni, hogy a megrendelés kényelmesen, görgetés nélkül megtörténhessen.

Szóljak, ha írok hasonlót?