5 dolog, amitől garantáltan béna lesz a hírleveled

Értékeld ezt a cikket!

Talán a hírlevél az online marketing második legidegesítőbb eszköze az “Ön a százezredeik látogatónk, ezért nyert egy iPad-et” bannerek után. Valahogy úgy vagyunk vele, mint a szórólapokkal, amikor alig várjuk az öt méterre lévő kukát, hogy kidobhassuk. Szerencsére ez a postafiókban némiképp gyorsabban megy.

Nézzük meg mi az az 5 dolog, amitől garantáltan a kukában fog landolni a Te hírleveled is!

1.) béna tárgymező

Ha azt szeretnéd elérni, hogy a kutya se nyissa meg a hírleveled, akkor az a legbiztosabb, ha már a tárgymezőt elrontod. Tuti módszer lehet, a tárgymezőben alkalmazott “hírlevél” szó, lehetőleg elütéssel. Emellett az is célravezető lehet, ha a komplett hírleveled a a tárgymezőbe próbálod bezsúfolni.

2.) legyen egy kép az egész

Ha grafikus vénával ellátott “számítógépes fiú” készíti a hírleveled, akkor jó úton haladsz afelé, hogy az egész egy kép legyen. Ez azért jó, mert ha valakit nem szűrtél ki már a béna tárgymezővel, a kijelzőjén megjelenő  – képet helyettesítő – mályva színű mező majd megteszi ezt helyetted. Persze ott van a képek megjelenítése gomb, de hidd el, az olvasód(?) előbb rágja le a saját kezét, mint, hogy arra kattintson.

3.) használj többes számot

Igenis legyél lenyűgözve attól, hogy a modern technika vívmányait kihasználva egy időben több emberrel lépsz kapcsolatba, és már a megszólításnál adj ennek hangot! Attól a viszonylag ritka esettől eltekintve, amikor épp Afrika elmaradottabb vidékeire írsz, szinte biztos lehetsz benne, hogy hírleveled nem vált ki akkora érdeklődést, hogy kedves vásárlóid, partnereid mind-mind egy monitor előtt szaladjanak össze azt elolvasni.

4.) ne hagyj leiratkozni

Ha már annyit vesződtél a címlista összeszedésével, akkor nem engedheted meg magadnak, hogy a véres verítékkel gyűjtött olvasóid csak úgy fogják magukat és leléceljenek. Használhatsz leiratkozás linket, ami sehova nem mutat, vagy a leiratkozottakat a jövő héten csak úgy simán visszateheted. Így viszonylag hamar elérheted, hogy hírlevélről-hírlevélre egyre több embert felidegesítesz a semmiért. Ha közülük sokan megtalálják a spamnek jelentés funkciót levelezőrendszerükben, még a webmestered is imába foglalja majd a neved.

5.) másolatot kap

A hírlevélküldés fő bűne nem az, ha annyira sóher vagy, hogy sajnálsz pár tízezer forintot kiadni arra, hogy ezt az amúgy szinte ingyenes marketing eszközt profi szinten használd. Ha viszont a titkos másolatot sem találod a leveleződben, garantáltan menthetetlen vagy. Cserében viszont mindenki láthatja, ha a válasz mindenkinek gomb segítségével hőbörögnek majd a címzettjeid. Nem mulasztom el viszont megköszönni, azt a teljes magyar sajtólistát, amit Tőled kaptam 😉