Nem olcsó mulatság látogatót szerezni manapság, éppen ezért nem mindegy, hogy weboldalad hogyan fogadja, amikor megérkezik. Alapvetően arra érdemes törekedned, hogy az érkezőoldal egyszerűen áttekinthető, lényegretörő legyen, valamint megfelelően ösztönözze a látogatót célod, mondjuk a vásárlás, vagy megrendelés felé. Itt is van egy remek példa erre:
1.) Fejléc
A fejléc akkor lesz igazán jó, ha kapcsolódik ahhoz a hirdetéshez, melyre kattintva a látogató érkezett, és így személyreszabottan köszönti őt az oldalon. A cél, hogy azt az érzést erősítse meg a látogatóban, hogy “Igen, jó helyen járok!”
2.) Alcím
Egy rövid és informatív címsor, ami segíti a figyelem felkeltését.
3.) Szöveg
Ez a szöveg tartalmazza magát az ajánlatot, érdemes tömörnek és frappánsnak lennie. Célszerű rövidre fogni, hiszen a cél az, hogy ne ezt olvasgassák a látogatók, hanem, hogy továbblépjenek a vásárlási folyamatban.
4.) A bizalom erősítése
Itt lehet kiemelni azokat a vásárlói véleményeket, díjakat, szakmai elismeréseket, melyek megerősítik az érdeklődőben, hogy érdemes tőlünk vásárolnia.
5.) Cselekvésre ösztönzés
Szükség van arra, hogy a látogatók pontosan tisztában legyenek azzal, mit is várunk tőlük. Éppen ezért szükséges is elmondani, hogy mit kell csinálnia.
6.) Gomb
Ennek megnyomásával realizálódik majd a megrendelés. A gombokat mindenik szereti megnyomni, adjunk rá lehetőséget! (Ha nem hiszed, látogass csak el erre az oldalra.)
7.) Navigáció
Itt lehet feltüntetni majd új oldalakon a bővebb információt, de érdemes szem előtt tartani, hogy valószínűbb a megrendelés, ha a látogatónk a helyén marad.
8.) Illusztráció
Olyan kép, vagy videó, ami szorosan kapcsolódik üzenetünkhöz és segíti annak megértését.
9.) Görgetés nélkül
A hatékony érkezőoldalon lehetőséget kell adni, hogy a megrendelés kényelmesen, görgetés nélkül megtörténhessen.