Lehetséges ez? Ha foglalkoztál már valamennyit a keresőoptimalizálással, akkor talán már túl vagy ezeken a beállításokon, ha azonban nem, akkor egy jó nagy kezdeti lökést adhat még mielőtt szakemberhez fordulsz.
Olvass tovább!
Tartalommarketing lehetőségek egy webáruháznál
A keresőoptimalizálás és a tartalommarketing kapcsolatát talán már nem kell hosszasan taglalni. Azt viszont érdemes megviszgálni, hogy milyen tartalommarketing lehetőségek vannak a egy webáruház számára. Ebben nyújt segítséget Papp Gábor (The Pitch) vendégposztja. – Pogátsnik László
Nagyon sok újonnan induló, de már évek óta működő webáruháznál komoly gondot jelent, hogy mégis milyen tartalom kerüljön fel a weboldalra? Olvass tovább!
Linképítés alapok 2018-ban
Ugyan számos tévhit kering a linképítéssel kapcsolatban, a weboldalakra mutató hivatkozások még mindig az egyik legfontosabb rangsorolási szempontnak számítanak a Google-nél. Az algoritmusváltásokkal folyamatosan változott és változik, hogy mi a jó link és mi nem az. A linképítés alapok, melyeket most röviden leírok, a legfontosabb szempontokat tartalmazzák. (Eredetileg belső használatra készült az összefoglaló.) Ez jelenleg talán nem a leghatékonyabb, de tuti, hogy a legbiztonságosabb módja a linképítésnek. Olvass tovább!
Népszerűtlen gondolatok a sajtószabadságról
Tegnap bombaként robbant az interneten, hogy a Magyar Nemzet is bedobja a törölközőt. Ezzel pedig újabb, talán már kiheverhetetlen pofont kapott Magyarországon a sajtószabadság. A jelenség mögötti politikai szándék teljesen nyilvánvaló, ettől függetlenül nem biztos, hogy kizárólag a politika okolható érte. Olvass tovább!
Ötletek céges blog íráshoz, avagy hogyan írj, ha nem vagy grafomán?
Bár írtam már számtalan cikket, hírlevelet, weboldalt, sőt még könyvet is, időről-időre eljön az a pillanat, hogy kifogyok az ötletekből. Gondolom, ezzel nem csak én vagyok így, hanem bárki, aki valaha szövegírásra adta a fejét és billentyűzetet ragadott. Olvass tovább!
Tartalommarketing a gyakorlatban – könyvajánló
Először eléggé furcsán éreztem magam. Hogy írjak ajánlót a Tartalommarketing a gyakorlatban c. könyvről melyet nem is olvastam – és nem is fogok az ajánló megjelenése előtt? Úgyhogy értetlenkedve vettem tudomásul Bártfai Balázs megkeresését. Két oka van, hogy mégis belevágok. Olvass tovább!
Hányan olvassák végig a szövegeidet?
A szövegírásnak rengeteg célja lehet a közvetlen értékesítéstől kezdve a keresőoptimalizálásig. Egy kérdés azonban minden szövegírás műfajban megkerülhetetlen: az, hogy hányan olvassák végig a szövegedet?
Szerencsére a weben nem kell teljesen a sötétben tapogatózni. Néhány eszközzel könnyedén kideríthető, hogy a látogatók vették-e rá a fáradtságot, hogy elolvassák a tartalmad. Olvass tovább!
Adwords kampány: költséghatékony beállítások
Sok esetben az alacsony költségkeret áll az útjában annak, hogy egy Adwords kampány valóban sikereket tudjon hozni. A ráfordításokat ugyan nem lehet a végtelenségig lefaragni, néhány beállítás viszont segíthet, hogy jobb eredményeket lehessen elérni a költségkeret emelése nélkül is. Olvass tovább!
Facebook képméretek 2017-ben
Az, hogy a céges Facebook oldalon a megosztott blogbejegyzések és képek is hibátlanul jelennek meg nagyban hozzájárul a cégről alkotott kedvező első benyomás kialakításához.
Ahhoz, hogy ez a benyomás tökéletes legyen nem kell feltétlenül social media gurunak lenni. Elegendő egy kis odafigyelés és a Facebook képméretek ismerete. Olvass tovább!
Új időszámítás a SEO-ban: lehúzza a rolót a legnagyobb linktár
2017. március 14-én bezár a DMOZ.org, a legnagyobb linkgyűjtemény. Ez az esemény egy korszakváltást is jelöl a keresőoptimalizálás és a linképítés területén. Ha a legnagyobb linktár nem látta értelmét a további működésnek, akkor vajon mi haszna van egyáltalán a linképítésnek? Olvass tovább!