Örültem, amikor Papp Gábor a The Pitch-től megkeresett, hogy szívesen írna egy vendégposztot a kulcsszókutatásról. Egyrészt mert ez az egyik kedvenc online marketinggel foglalkozó blogom, így borítékolni lehetett, hogy a cikk hasznos és tartalmas lesz. Másrészt sokan akarnak “elsők lenni a Google-ben”. Most kiderül, milyen kulcsszavakra érdemes. – Pogátsnik László Olvass tovább!
Most már tényleg jön a tartalomsokk?
Az internet nagy, az agyunk kicsi. Kicsi agyunk meg nem képes megemészteni az egyre több tartalmat, mely felkerül az internetre. Nagyjából erre alapoz a tartalomsokk elmélete.
Mivel túl sok információ van az interneten, ráadásul egyre többen foglalkoznak tartalommarketinggel, ezért félő, hogy ugyanúgy zuhanni fog a hatékonysága. Mint történt az a bannerekkel a reklámvakság hatására – mondják a szkeptikusok. Olvass tovább!
10 kihagyhatatlan online marketing blog
Az írás olvasással kezdődik. Ráadásul az interneten rengeteg érdekes és jó blogot lehet találni, mely az online marketinggel foglalkozik. Részben szubjektíven összeszedtem a kedvenceimet, melyek megérnek egy könyvjelzőt. Következzen a 10 legjobb online marketing blog! Olvass tovább!
Ami 2017-ben sem változik: marketing szövegalapú
Sorra jelennek meg a 2017-es digitális marketing trendekről szóló tanulmányok és jóslatok, ami teljesen rendjén is van. Az újdonság varázsa és az új eszközök kipróbálásának izgalma viszont elterelheti a lényegről a figyelmet. A marketing alapja mindig az üzenet, vagyis a szöveg. Olvass tovább!
15 kérdés marketing terv helyett
Mindenki utál dokumentációt készíteni és a marketing tervnek nem is az a célja, hogy csak papír maradjon. A legrosszabb marketing terv viszont az, amelyik nem is létezik. Nagyon kevés olyan vállalkozót ismerek, aki fejből tudná, hogy melyek a stratégiai céljai és milyen úton fogja azokat elérni. Olvass tovább!
Az Adwords hirdetésszöveg 4 kötelező eleme
Az Adwords hirdetésszövegekkel sokszor megszenved az ember, elsősorban azért mert a karakterszám szorításában nehéz igazán maradandót alkotni.
A jól teljesítő szövegekhez pedig csak 4 pofonegyszerű összetevőre van szükség, és a hirdetések máris működni kezdenek. Olvass tovább!
Mihaszna szövegek
Valamiért az emberiség úgy gondolta, hogy érdemes az internetet helykitöltő szövegekkel telepakolni – többnyire “lorem ipsum” helyett. Senkit nem akarok bántani ezzel, mert el tudom képzelni, hogy milyen kínlódás árán születtek meg ezek a mihaszna szövegek. A legtöbb, amit tudok tenni, az az, hogy irtom őket.
Van a szövegírásnak egy olyan alapszabálya, amivel sokan nincsenek tisztában. Ha nincs mit mondanod, hallgass! Olvass tovább!
Facebook like betakarítás
Ez az apró trükk abban segít, hogy a hirdetések farvizén evezve építhesd Facebook rajongótáborod. Olvass tovább!
Semmire nem jó a másolt tartalom?
Egész röviden: nem. Azért, mert a Google nem szereti. Ennek az az oka, hogy azt tekinti legfontosabb küldetésének, hogy a legrelevánsabb információkat biztosítsa a felhasználók számlára. De vajon mi a helyzet olyankor, ha az ember mégis másolásra, tartalomduplikációra kényszerül? Olvass tovább!
Ötlet céges bloghoz – 1. rész: Az írók trükkje
A céges blog írásában az okozza a legtöbb fejtörést, hogy miről is kellene szólnia? Sokan lerágják a ceruza végét, vagy a laptop sarkát, mégsem jutnak eredményre. Pedig léteznek olyan módszerek, eszközök, melyek megkönnyítik a témaválasztást.
A legrosszabb, ami történhet egy céges bloggal, az az, hogy unalmas lesz. Ha már a tartalom ötlete is nehezen születik meg, erre pedig nagy az esély. Viszont a céges blog, akkor hozza a legjobb eredményeket, ha a legkevésbé sem izzadságszagú. Olvass tovább!