A jó reklámszöveg pontosan neked szól, olyan személyre szóló és aktuális ajánlatot tartalmaz, aminek nem tudsz ellenállni. A reklámszöveg egyszerre figyelemfelkeltő, informáló és cselekvésre ösztönző.
A reklámszövegíró belelát a gondolataidba, tisztában van vágyaiddal, problémáiddal és félelmeiddel és ezekre válaszol. Egy jó reklámszöveg rólad szól, neked kínál egy megoldást, és nem arról a cuccról beszél, amit éppen el akarnak adni neked.
A jó reklámszövegíró két dologgal teljesen tisztában van: tudja, hogy mit és kinek kínál, a reklámszöveg írása közben minden gondolatát és kreativitását e kettőnek rendeli alá. A szövegírásnál, így a reklámszövegírásnál is elengedhetetlen a termék és a lehetséges vásárló ismerete, hiszen e kettő összekapcsolására hivatott.
A reklámszöveg bármilyen formában jelenjen is meg, tulajdonképpen arról kell, hogy szóljon, hogy a vevőnek milyen haszna származik egy adott cég, termék vagy szolgáltatás választásából. Szóval, ha például trágyát akarsz eladni nem biztos, hogy a szagáról kell beszélned. Írj inkább arról, hogy milyen szép lesz tőle a vevőd virágoskertje.
Sokan elfelejtik, de attól még igaz: a jó reklámszöveg nem hazudik, nincs apróbetűs része, nem elrejteni akarja az igazságot, hanem kiemelni.
A jó reklámszöveg utat mutat a cégedhez.